.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گيلان قهرمان روئينگ مردان شد

در سومين دوره مسابقات المپياد ايرانيان رشته روئينگ قايقراني مردان، گيلان قهرمان مسابقات دو نفره روئينگ شد.

48 قايقران جوان رشته روئينگ در قالب 13 استان كشور در سومين دوره مسابقات المپياد ايرانيان بندرانزلي به مصاف هم رفته‌اند.

رئيس هيئت قايقراني و اسكي روي آب گيلان بعد ازظهر امروز در حاشيه دومين روز برگزاري اين مسابقات در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: قايقرانان جوان شركت‌كننده در مرحله مقدماتي در رشته‌هاي سنگين وزن دوپاروي دو نفره و سبك وزن دوپاروي دو نفره با يكديگر به رقابت پرداختند.

كريم شعباني ادامه داد: در گروه يك دو نفره سنگين وزن، مصطفي پرورشخواه و سامان قاسم‌زاده از گيلان با زمان 9 دقيقه و 16 ثانيه و 5/0 ثانيه به مقام نخست رسيدند و اميرحسين كاوياني و مهرزاد سالاري از كرج با زمان 10 دقيقه و 57/0 و 33/0 ثانيه دوم شدند و به فينال صعود كردند.

وي اضافه كرد: در گروه دوم نيز قايقرانان كرمانشاه، تهران، مازندران، آذربايجان غربي و لرستان با هم مسابقه دادند كه در نهايت به دليل تغيير شرايط جوي و بارش باران تنها سهيل نيك‌بين و ياسر رحمتي از تهران موفق شدند با زمان 9 دقيقه و 47 ثانيه و 94/0 ثانيه به فينال صعود كنند.

شعباني اظهار داشت: مسئولان برگزاركننده اين مسابقات تصميم گرفته‌اند به قايق‌هاي ديگر نيز مجدداً فرصت دهند، بر همين اساس امروز يك مسابقه ديگر بين تيم‌هايي كه موفق به عبور از خط پايان نشده بودند، برگزار شد.

به گفته وي مهدي حسين‌تبار و سيد اسماعيل اصغري از مازندران با زمان 9 دقيقه و يك ثانيه و 74/0 ثانيه به فينال صعود كردند.

شعباني گفت: در فينال اين رشته نيز كه امروز برگزار شد، مصطفي پرورشخواه و سامان قاسم‌زاده از گيلان با زمان هشت دقيقه و 24 ثانيه و 32/0 ثانيه به عنوان نخست دست يافتند.

وي اضافه كرد: مهدي حسين‌تبار و سيداسماعيل اصغري از مازندران با زمان هشت دقيقه و 39 ثانيه و 96/0 ثانيه دقيقه دوم شدند و سهيل نيك‌بين و ياسر رحمتي از تهران با زمان هشت دقيقه و 47 ثانيه و 85/0 ثانيه در مكان سوم ايستادند.

رئيس هيئت قايقراني و اسكي روي آب گيلان با اشاره به مرحله مقدماتي رشته سبك وزن دو نفره كه روز گذشته برگزار شد، خاطرنشان كرد: در گروه يك اين رشته تيم‌هاي مازندران، آذربايجان غربي و خوزستان با هم به رقابت پرداختند كه در نهايت كميل مصيبي و محمدحمزه نتاج از مازندران با زمان 9 دقيقه و 44 ثانيه و 38/0 ثانيه و وحيد جوهري و فرزاد كربلايي از آذربايجان غربي با زمان 9 دقيقه و 46 ثانيه و 72/0 ثانيه اول و دوم شده و به فينال رسيدند.

به گفته وي در گروه دوم قايقرانان اميرحسن كاوياني و محمدرضا متحديان از كرج با زمان 9 دقيقه و 33 ثانيه و 74/0 ثانيه و محمدرضا آسوده و محمد فتاحي از كرمانشاه با زمان 9 دقيقه و 20 ثانيه و 34/0 ثانيه در مصاف با قايقرانان استان‌هاي فارس و آذربايجان شرقي اول و دوم شده و راهي فينال شدند.

رئيس هيئت قايقراني و اسكي روي آب گيلان افزود: قايقرانان گلستان، زنجان و گيلان در گروه سوم با هم مسابقه دادند كه در اين گروه سروش ديژما و ياسين فرهنگ آرا از گيلان با زمان 9 دقيقه و 50 ثانيه و 81/0 ثانيه به فينال راه يافتند.
وي اضافه كرد: بهزاد محمدزاده و وحيد جوادي از گلستان كه با زمان11 دقيقه و 46 ثانيه و 95/0 ثانيه در اين گروه دوم شده بودند، به دليل بالا بودن تايم آنها موفق نشدند به فينال راه يابند.
شعباني خاطرنشان كرد: امروز نيز فينال اين رشته برگزار شد كه در پايان سروش ديژما و ياسين فرهنگ آرا از گيلان با زمان هشت دقيقه و 54 ثانيه و 21/0 ثانيه قهرمان شدند، امير حسن كاوياني و محمدرضا متحديان از كرج با زمان هشت دقيقه و 55 ثانيه و 90/0 ثانيه و وحيد جوهري و فرزاد كربلايي از آذربايجان غربي با زمان 9 دقيقه و سه ثانيه و 67/0 ثانيه دوم و سوم شدند.
اين رقابت‌ها عصر امروز با برگزاري مسابقات مرحله مقدماتي و فينال رشته‌هاي سنگين و سبك وزن يك نفره به پايان مي‌رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.